БІЗ НЕ ІСТЕЙМІЗ
Қызметтеріміз
ЗЕРТТЕУЛЕР
ОРЫНДАЙТЫМЫЗ
ЗЕРТТЕУЛЕР
Біздің команда клиенттердің тәжірибесі, маркетингтік және әлеуметтанулық зерттеулер жүргізеді. Біздің серіктестеріміздің назары бизнес көрсеткіштері мен клиенттердің тұтынушы қылықтарының байланысын анықтауда. Біз тұтынушылық артықшылық бойынша жан-жақты зерттеу жүргіземіз, нарықты модельдейміз, белгілі бір өнімнің орнын анықтаймыз және экономикалық тиімділіктің сценарийлерін жасаймыз. Біз зерттеу процесін қолда бар бизнес-сценарийлерге енгізуге ерекше назар аударамыз. Біз бүкіл in-house процесін жинаймыз: зерттеу құралдарының кең жиынтығымен деректерді жинау мен талдауды теңшейміз. Одан басқа, кешенді ESG стратегиясын әзірлеме аясындағы зерттеулерді жүргіземіз.
ОРЫНДАЙТЫМЫЗ
- Тұтынушылық қылықты, адалдықты, брендтің денсаулығын бақылау
- Клиенттік жолдарын құру (CJM)
- Клиенттердің адалдығын өлшеу (NPS, CSI, CES)
- Нарықты модельдеу (Wallet Allocation Rule, Conjoint)
- Зерттеу әдіснамасын әзірлеу – сауалнама үлгілері, іріктеуді дайындау қағидаттары, оңтайлы көрсеткіштерді таңдау
- Команданың қажеттіліктеріне негізделген зерттеу бағдарламалық жасақтамасын таңдау. Жеке зерттеу шешімдерін әзірлеу
- Ағымдағы зерттеу процестерінің аудиті және оларды жақсарту жол картасы (тапсырыс берушілер үшін техникалық тапсырма үлгілерін, зерттеулерге және мердігерлерге бизнес-талаптарды дайындау)
- Зерттеулерді жобалау және оларды талдау бойынша тренингтер
- Негізгі ESG компоненттеріне қатысты қоғамдық пікірді зерттеу
- Тұтынушылар тарапынан экологиялық таза шешімдерді іздеуге мүдде
- Тұтынушылардың «экологиялық құлыққа» мүдделері (қалдықтарды кәдеге жарату, табиғи ресурстарды үнемдеу)
- Компания қызметкерлерінің ESG факторлары бойынша бағалауы
- Ең өткір әлеуметтік мәселелерді бақылау
- Мониторинг ұлттық деңгейде, жекелеген салаларда және жекелеген компаниялар деңгейінде жүргізіледі
- Нәтиже ретінде: бақылау тақталары, ESG стратегиясының әрбір аспектісі бойынша аналитикалық есеп
Сіздің кеңесшілеріңіз